En och en halv mil senare

Nu har jag precis kommit ur duschen och både smort in mig med body lotion och aftersun där det behövdes. Vädret har ju varit perfekt idag. Min kropp är rätt slut efter en promenad med Klara på cirka 1,5 mil. Tog runt två timmar. Den sista biten var rätt jobbig... Vilket resulterade i ett himla tröttfnitter. Lyckan var stor när vi nådde OK och kunde köpa oss glass och kall dryck för att sen ta bussen hem. Kul grej! Random och onödig, kan man tycka, men det tycker inte jag! 
När vi kom till Karlskoga drog vi till Konsum. Hon köpte grejer till matlagning. Jag köpte chips, godis och en tidning. Det var jag värd tyckte jag. Dock åt jag inte så himla mycket när jag kom hem. Suget försvann liksom. Satt i alla fall ett bra tag i solen med tidningen innan duschen kallade.

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag ska nog bara softa. Med antingen Top model eller Familjen Addams. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0