En lördag

Har morgonchillat med mamma. Vi satt och pratade länge och åt en lång frukost. Nu har jag precis duschat och ska sega mig i ordning. Har träningskläder på, blir en hundpromenad med mamma innan vi ska åka in till min finafinasaknade storebror i Karlstad. Gillar inte att vi ses alltför sällan. Gillar våra konversationer. Vi skämtar om samma vrickade saker och kan hamna i väldigt konstiga samtalssituationer. Precis som det ska vara!

Ikväll ska jag umgås med en ny vän för första gången. Vi har pratat lite med varandra förut för längelängelängelängesen. Sådär längesen att man knappt ens minns att det hände. Okej. Jag är väl kanske inte så himla gammal, men nu känns det så ändå. Ska bli himla kul! 



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0