Dagens lärdom

Note to self: om man går upp och tar en springtur (!!!) halv sex efter en väldigt dålig natts sömn blir man inte pigg efteråt, man blir helt sinnessjukt dödstrött (visst, slut i kroppen också, men mest sovatrött).
Jag har med andra ord varit ute och sprungit i spåret mdd hunden. Kommer inte ihåg senast jag var ute och sprang. Med andra ord orkade jag inte springa hela. Men jag tog mig ju runt åtminstone. Sen fick det bli kågra magövningar på yogamattan, och tänkte ta en tur på crosstrainern, men jag kände att jag verkligen var på väg att somna.
Nu tar jag mig en vilostund i sängen och hoppas på att få nya krafter och pallra mig upp och påbörja dagen. Men just nu känns det som att dagen kommer bli vääääldigt lång.



Min fina hund var i alla fall jätteduktig. Han fick ju upp flåset också så nu har han däckat med bollen i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0