Boda borg

Dagen har som sagt spenderats på Boda borg. Jag kände mig redan lite överenergisk i morse och fick verkligen utlopp för energin kan jag ju säga.
Der var helt sjukt kul! Roligt också att få göra något sånt med klassisar som man annars bara snackar seriösa utbildningsgrejer med.
Mina ben kommer väl gå över från röda och buliga till knallblå under kvällen och jag har en bula bakom/över örat efter ålande i spindelnät. Precis som det ska vara med andra ord!

Nu ska jag få i mig lite kaffe och göra mitt bästa för att sadla om till uppsatstänk........boooooooring...










Glömde såklart ta kort under tiden vi var där, men här är bilder från innan jag gick och sen när jag och Emma väntade på Helena. Sista bilden är på mina tillfälligt deformerade ben...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0