Trend4you

Okej. 
Nu irrade jag bort mig från plugget igen. Förmodligen för att jag är halvt klar inför fredag och inte känner att det är någon brådska direkt. Har skrivit ner rätt många saker ändå att ta upp på opponeringen, så det återstår väl i princip bara att "renskriva" lite vad som ska sägas och kolla igenom lite mer efter saker att fråga om. No biggie. 

Vad gör jag istället då?
Jo vid lunchtid fick jag hit en Oscar och därmed en anledning till att ta första kaffekoppen på två veckor. Har ju avvaktat ett tag för att vara snäll mot magen, men idag kände jag att det skulle gå ner en slurk... och GUD så gott det var. 
Efter att ha pluggat en pytteliten stund efteråt började jag sväva bort i inredningstankar. As usual ungefär då. Har typ bestämt mig för nu hur jag vill att mitt sovrum ska se ut. Awesome? 

Såhär: 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0