Släktträd

Igår blev en riktigt lyckad dag. Kusinfika, Klarataco och Oscartv kan väl beskriva dagen och kvällen. Älskar att jag och Klara alltid tjatar om samma kändiskillar (och hur snygga dom är, som små fjortonåringar) och sitter och skrattar nästan precis hela tiden. Skulle ju vara guld värt att få lägenhet nära henne!

Idag har jag varit oväntat pigg efter bara cirka tre timmars sömn och lite bakisslöhet hela förmiddagen. Har pysslat vidare lite med släktträdet. Har med mammas hjälp fått ihop namn på alla pappas syskon, TIO stycken. Två fastrar, åtta farbröder och minst tjugo kusiner. Rätt kul ju att sitta och kolla runt lite. Hittade i samma veva ännu en kusin på facebook också som jag inte hade i vännerlistan redan. Har blivit grymt sugen på att skapa något på sistone. Skriva nåt, rita nåt. Ska nog på jakt efter något block imorgon och sysselsätta mig med det på eftermiddagen/kvällen. Avkopplande som fasen.

Nu ska jag gå och titta på Hobbit med mamma. En riktigt slapp och skön söndag med andra ord efter en himla bra helg! Längtar tills att få påbörja en ny vecka också. Ny vecka, nya möjligheter! Måndagsmorgonen får börja med träning och dusch. Då blir oftast resten av dagen lyckad också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0