Right now

Min kind börjar svullna upp lite mysigt känns det som. Varför? Jo visdomstanden på vänster sida har beslutat sig för att växa ut lite mer. Den på höger gjorde det för någon vecka sen. Det tar ju liksom aldrig slut. Men men, jag är nöjd så länge det inte blir några stora problem.

Just nu slötittar vi lite på Djursjukhuset eller vad det heter. Snart ska jag lägga mig och läsa. Har blivit himla kvällstrött på sista tiden, men det gör väl inte så mycket. Det är mysigt att bara lägga sig tidigt och ligga lite i lugn och ro innan det är dags att sova. Tänkte eventuellt bläddra igenom dom två kursböckerna som jag hittills har fått hem inför nästa kurs också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0