Rastlös

Jag har gjort nytta hela dagen nu. Plugg, hundpromenad, mat, städ. Ska strax ta ett sista ryck och duscha hunden (är en ständig diskussion här om hans smutsiga musche som blir skitig lika fort igen). Sen ska jag slänga ihop en kladdkaka också. Inga fel. Känner mig ändå rastlös. Vill ut i det fina vädret. Göra nåt. Träffa nån. Bara komma bort.
Men ikväll ska vi titta på Smala Sussie och ha fredagsmys här. Det är ju inga fel det heller. Kör på att komma ut imorgon istället! Då blir det hålligång hela dagen lång. Kanske tills på söndag till och med. Vi får väl se.

Nej. Nu måste jag ta mig upp ur den här himmelskt sköna sängen. NU SA JAG.



Längtar tills jag har egen lägenhet. Då ska jag nog ha inflyttningsfest. Då ska man nog bli tvungen att klä ut sig. Sånt är ju kul ni vet.
Bild från halloween när jag var jigsaw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0