Om låren

Ibland får man för sig att testa grejer som man inte har haft på sig på länge. Idag fick jag för mig att jag ville ha på mig färgglada strumpbyxor med svarta knästrumpor över. Jag har inte använt knästrumpor på jättelänge för jag har tyckt att låren ser helt ihopmosade ut då. Nu tänkte jag hey, jag har ju faktiskt både (ofrivilligt) gått ner i vikt och tränat en del på sistone så nu kanske det känns bättre. Och ja, det gör det! Om någon ville veta alltså...

Började använda en ny deo igår förresten. Den luktar så himla gott så nyss lär jag hade gjort mig i ordning och mamma gick förbi toan frågade hon vad det var som luktade så gott. Awesome!

Nu ska jag börja på exceluppgift 3/5!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0