Ogilla-knapp

Alltså. På facebook borde det verkligen finnas en ogilla-knapp. Inte för att sympatisera med dom som skriver, utan främst för att kunna ogilla det faktum att folk in i detalj skriver hur sjuka dom är. Jag vill inte höra om alla som har magsjuka, OKEJ?! Jag känner ju direkt hur bacillerna förmodligen har tagit sig in i mig också och snart kommer ge effekt. Nej, usch! Sånt kan väl folk bara hålla för sig själva? Det är ju samma visa varje år också. Vill snart främst ha vår för att den där fasansfulla sjukan ska sluta cirkulera.

Idag verkar det i alla fall bli fint väder ute. Hade tänkt påbörja dagen med att köra mig fullkomligt slut på crosstrainern, men vetefasen om jag kanske har lite feber på G. Frös inatt men svettas ihjäl nu på morgonen. Bådar inte gott. Kör slut på mig imorgon bitti istället om det känns bättre då.
Hur som helst blir det plugg idag i vanlig ordning. Ska strax äta frukostmacka med en gudomlig avokadoröra som mammas kille hade slevat ihop igår. Gillart!

Slänger in en bild på min fina hund i fönstret.
Mannen i mitt liv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0