Nostalgitripp

Har väl i stort sett gjort klart allt plugg jag kan göra klart. Har fastnat i en konversation med Sanna i facebookchatten. Vi gick från pojkar till utbildning till politik till EU till språk och SEN till nostalgi. Hon skickade två bilder bland annat. Vi gjorda jämt massa roliga saker på somrarna och hon fotade jämt ALLT. 
Kommer ihåg en kväll som vi satt och tittade på Becoming Jane, inte tillsammans utan var för sig hemma hos sig, men vi skrev med varandra på msn. Jag låg några minuter före henne, så konversationen såg ut ungefär såhär:
"ÅÅÅÅÅH... du kommer dö snart, du kommer dö,du kommer dö!!
"ÅÅÅÅÅÅH.... nu dog jag"

The good old days. Kul att prata om sånt ibland. Och nästa gång hon kommer hem till lilla karlskoga ska vi titta igenom alla gamla bilder. 


Från en picknick i parken. Vi ville grilla marshmallows men hittade inga, så vi köpte nåt gelegodis och grillade över värmeljus. Gick ju ganska bra det med. Kommer ihåg att jag hade bilder på min gamla dator (innan den pajade och allt försvann) från att jag försökte gå ner i splitt på en parkbänk. Gick väl sådär...


Om jag inte minns helt fel så är den här bilden från när vi var ute på landet och övernattade i deras sommarstuga. Involverade alltid roliga saker som att hälsa på kor mitt i natten och komma på roliga danser på gräsmattan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0