No one can hurt you without your concent

Ja, jag är seg med att komma igång idag igen. Förmodligen för att jag känner att det faktiskt inte är så fasligt mycket, eller stressigt med plugget. Mamma är hemma med feber idag, så vi tog oss en lång frukost/pratstund, så inte förrän nu har jag satt igång min lista med pluggmusik.

Jag har förresten börjat med att allt oftare bara stanna upp, leva i nuet och ta in exakt allting. Igår kväll när vovven skulle ut på kvällspiss ställde jag mig på altanen och bara njöt av att titta på alla stjärnor och känna den friska luften fylla lungorna.
Nu när jag sitter här med datorn i knät, underbart avkopplande musik i hörlurarna, en kelig katt på magen och ser den klarblå himlen utanför stannar jag plötsligt upp och känner för att ge ifrån mig ett skratt för att jag känner mig så nöjd med tillvaron just precis exakt nu. Det är så det ska vara. Carpe diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0