Mer morgonmys

Såhär är det. Bobbie är alltid så uppe i varv om någon annan är uppe när vi går och lägger oss, så han brukar oftast springa runt utanför sovrummet då tills alla har lagt sig. Ibland hamnar han då i mammas sovrum och spenderar natten där. Jag är ju SÅ ovan att sova utan min prins så jag är väl inte jättenöjd när han överger mig sådär.
MEN det som är så sött är att han alltid, antingen någon gång under natten, eller DIREKT när mamma öppnar sin sovrumsdörr på morgonen kommer springandes till mig och ska sova här en stund också. Som nu, mamma skulle på toa och då passade lillhjärtat på att smita in och lägga sig och sovmysa lite med sin mamma. Så söt! Blir ju alltid så avslappnad av att ligga och lyssna på hans gulliga andning.
(Måste förresten bli en muschetvätt idag igen. Förstår inte hur mycket kladd han får plats med i ansiktet.)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0