Koncentrationssvårigheter

Kom just hem från slumber party och därefter handling med mamma. Inte ett dugg plugg har blivit gjort ännu och nu fick jag sms från Jysk att min soffa finns för avhämtning! Woho! Ringde och hörde efter lite och kom fram till att det blir enklast att bara ta flera vändor med bilen än att hyra kärra eftersom den är nedpackad i tre, inte alltför tunga kartonger. Eftersom mamma blev slutpumpad efter mathandlingen (hon är febrig) så får Oscar rycka in och hjälpa till. Han var ju så duktig på det där med att bära sängen så...

Sen hoppas jag väl på att kunna samla tankarna och få lite plugg gjort. Om det inte går är det väl inte hela världen egentligen heller. Imorgon står bara tandläkarbesök på schemat så då blir det ju rätt mycket tid över.

Nåja. Nu ska jag sätta upp håret lite och sådär. Kommer ju knappast kunna koncentrera mig innan hämtningen är avklarad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0