Håll i gång

Fick mig en rikigt ordentlig start på dagen nu.
Började med morgonpromenad med hunden. Fortsatte med pilates (min mage börjar faktiskt se lite tränad ut) och sen passade jag på med en kvart på crosstrainern också. Nu måste jag verkligen ner i duschen bums. Måste komma igång med plugget så snart som möjligt så jag hinner med någorlunda mycket innan det bli roadtrip i eftermiddag!
Inse nu också att huvudvärken jag hade innan jag satte igång med rörelsen nästan (peppar peppar) är försvunnen. Awesome! På tal om awesome så ska jag länka en pepplåt här sen också.

Mammas crosstrainer är så bra placerad vid fönstret så man kan titta ut i den lilla skogen här bakom.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0