Get up now!!

Ligger i sängen och kan inte riktigt pallra mig upp. Är så fruktansvärt trött.
Igår blev det filmkväll. Grabbers och Sinister var "på duken". Grabbers skulle vara någon typ av skräckkomedi. Var sjukt skeptisk till en början då den bara verkade konstig och dålig. Sen blev den faktiskt himla rolig. Handlar om ett monster som inte kan äta upp människor med för mycket alkohol i kroppen pga allergi, så poliserna kommer fram till att det enda rätta att göra är att supa ner hela byn. Haha! Sinister var bra, men lite en besvikelse. Det är en skräckfilm, men jag tyckte inte att den var speciellt läskig. Det kan ju å andra sidan ha lite att göra med att jag hade svårt att låta bli att prata typ..nästan hela tiden.

Idag ska jag möta Alexander vid biblioteket och så ska vi plugga lite. Vi läser inte samma sak alls, men det går väl det med. Sen ska jag passa på att köpa vin till helgens lördagsmys med Klara! Blir nog en bra dag. Ser ju redan nu genom rullgardinen att det är soligt ute. Iiih. Lite piggnar man ju allt till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0