Förtidsambitiös

Jag hade ju tänkt ta påskledigt fram tills nästa kurs startar på tisdag, men icke. 
Satt just och skrev in schemat i kalendern och skrev upp i ett block, utifrån alla uppgiftsinstruktioner, vad som bör vara bra att tänka på när man läser litteraturen. Tänkte faktiskt börja läsa lite idag. Blir lite rastlös av att vara FÖR ledig. Och det känns som att nästa kurs inte kommer bli direkt lugn. Det är rätt mycket som ska läsas och skrivas och göras i allmänhet, men den verkar himla intressant och användbar! 

Nej. Nu ska jag göra mig i ordning lite och sen se om det är tillräckligt fint väder än för att sitta ute. Sen ska jag nog ragga med mig någon på hundpromenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0