Flytet

Ja. Nattens flyt verkar hålla i sig. No hard feelings till djuren, men det var ju lite småjobbigt, som läget som uppstod här för en stund sen.
Nån kille skulle komma och serva luftvärmepumpen vid nio. Jag skulle hålla mig hemma och öppna. Runt tjugo, kvart i nio var jag just på väg in på toa och skulle fräscha upp mig lite och byta från pyjamas till kläder när det knackade på dörren. Förstod ju först inte vem fasen som skulle knacka på dörren vid den tiden, men när det väl gick upp för mig så hann jag precis byta från pyjamasbyxor till jeans innan jag kände att det inte var läge att låta honom vänta längre. Såklart var det ju en rätt snygg kille också. Jag hade fortfarande på mig äckligt pyjamaslinne och ingen bh. Smet lite distret iväg och fick på mig bättre kläder under tiden han fixade. Lite jobbigt läge var det ju faktiskt.
Kanske ska nämna att jag hatar att inte ha bh (det är ju himla befriande men det ser ju hemskt ovårdat ut) och stör mig något så fruktansvärt på amerikanska filmer där ingen kvinnlig människa verkar veta att det finns något som ens heter bh och vilken dess funktion är.

Nej nu ska jag dricka upp kaffet och sen ta tag i plugget. Senare får det bli en promenad till stan och köpa vin tills morgondagen. Ska se om jag kan ragga med mig någon så att Bobbie kan få följa med också. Gillar inte tanken att lämna honom utanför. Annars får det väl bli en himla massa promenader idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0