Fin dag

Äntligen börjar lugnet sprida sig lite genom hela kroppen. Alla stora möbler - check. 
Rolig grej: Jag ringde ju Jysk och kollade om soffan skulle få plats i bilen. "Ja, men det kan hända att ni får ta fler vändor då". När en tjej öppnade dörren till lagret åt oss bemöttes vi av "Hur tänkte ni nu?!", när hon såg bilen. MEN, det gick finfint att få med alla delar på två vändor. Snabbt och smidigt. Nu är jag redo!! Det enda som återstår är egentligen ett soffbord, eventuellt en tv-bänk (inget måste, skönt det) och loppisfynda lite diverese förvaringsmöbler och evenetuellt sängbord. Inga livsviktiga grejer direkt. TV ska jag eventuellt få ta över efter min fina storebror också. Älskar när allt man oroar sig för bara visar sig vara piece of cake egentligen!

Nu har jag slagit igång listan med pluggmusik och ska försöka förtränga att det är så himla fint väder och få lite plugg gjort. Det har ju liksom inte blivit av någonting alls än idag. Så, nu, disciplin!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0