En seg morgon

I morse var det svårt att ta sig upp ur sängen. Kan ha haft att göra med att jag inte somnade förrän framåt halv två. Kanske. Nu sitter jag i alla fall och äter frukost och kollar i Det här var ju tråkigt, medan vovven sitter ute på altanen där solen har börjat titta fram. När jag har fixat med disk osv och solen når hammocken ska jag joina honom. Kör på softardag idag. Har några enstaka pluggsaker att göra innan torsdag bara. Det kan vänta tills imorgon.



Bra lapp bredvid bankomat (från Det här var ju tråkigt)


Känns så underbart att vi har fått bo här ett tag (och kommer göra ett tag framöver) så djuren får njuta av naturen på ett annat sätt. Katten sitter jämt i fönster eller vid altandörren och tittar ut i skogen eller på Bobbie som springer runt på baksidan. Och Bobbie kan bara säga till när han vill ut, även om det bara är för att sätta sig på altan och njuta av solen och den friska luften. Nyss skämde jag bort dom lite med leverpastej också. Och Kissen är keligare än någonsin och kissar inte inne.
Mår så bra av att mina små hjärtan mår bra!

Nej nu väntar disk på att komma in och ut från maskinen. Sen får det kanske bli en solig promenad inna balkonghänget. Solen har inte riktigt tagit sig till baksidan än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0