En kväll som denna

Eftermiddagen har jag spenderat i källaren bland kartonger. Packat ner porslin i mängder av papper och fyllt upp kökskartonger med lätta pocketböcker. Elva kartonger är fyllda, färdigpackade och märkta med vad dom innehåller. Utöver det står tre bokhyllor, en byrå, dammsugare, mikro, klädställning, skrivbord, golvlampa och köksmöbler och väntar på flytt. Soffa är beställd och imorgon ska jag förhoppningsvis fynda en säng för 1000:-. Awesomeness!! Allt börjar falla på plats.

Tog mig en liten nostalgitripp också när jag hittade gamla tyskaböcker. Ska läsa igenom gamla övningar och tog med mig min tyska version av Twilight upp också, just in case...

Glad! Pirrig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0