En aktiverad hund

Ikväll vet jag en hund som kommer slockna tiiidigt och vara utslagen hela dagen imorgon. 
Innan jag gick upp i morse hade mammas kille varit ute på en timmeslång promenad med hundarna. Tack och bock.  Dom har ju såklart busat rätt mycket också. Sen var han ute på en cykeltur med Bobbie också. Och om en timme ska vi vandra iväg till mormor i solskenet - sen vandra hem därifrån också. Ja, ni kanske förstår varför han kommer vara utslagen sen. Det är ju asbra! 

Nu sitter jag och funderar på hur jag ska spendera den här timmen. Funderar på att plugga....men motivationen har fortfarande inte infunnit sig. Ska nog kanske gå ut och sätta mig i solen med en bok. Allt annat får nog faktiskt vänta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0