Eftermiddag

Jag vill gå på loppis. Typ nu helst. Men, tyvärr kan man ju inte göra det en måndagskväll... SUCK. Nejrå, det gör väl inte så mycket, men i helgen vill jag gärna komma iväg på någon. Ska ragga upp nåt loppissällskap. Skulle behöva köpa nåt fint sängbord. Eller helst två. Har hittat en liten söt blomsterhylla på Netto som jag nog ska fynda nu i veckan om den finns kvar när jag åker dit. Behöver fortfarande lite små förvaringsgrejer sådär, och den är vit så den passar ju hur som helst. 

Om jag slutar upp lite med att pendla mellan iskall och kokhet så ska jag på pluggdejt imorgon. Kan ju vara trevligt att ha någon att växla några ord med mellan all nytta man gör. Ikväll blir det med andra ord bara softarkväll. Jag ska titta på Vampire diaries, Girls och Vänner tror jag. Det låter som en bra plan. Ska försöka vifta bort den den där inredningshesten nu så jag kan koppla av lite. Blir så hyper av allt jag vill köpa!


Lånad från quotediary.me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0