Den där sömnen

Ja. Det är väl ungefär nu jag börjar märka av ordentligt att jag har sovit rätt mycket för lite..lite för ofta på sistone. Vaknar och blir fruktansvärt irriterad över att jag har vaknat och vet att jag inte kommer att kunna somna om. Att gå upp tidigt när det börjar bli ljust på morgnarna i all ära...men någon måtta kan det väl få vara? Vet ju själv att jag behöver dom där åtta timmarna.

Ja.
Nu vet ni det.
Idag hoppas jag på att få sitta ute i solen. Har faktiskt fått lite färg! Jag är väl i och för sig fortfarande väldigt vit, men jag ser skillnad!



Igår kväll tittade vi på Hem till midgård, spelade Carcassonne och tittade på Looper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0