Dålig student

Okej. Har redan förskjutit dagens pluggstart ordentligt så jag kan väl lika gärna uppdatera lite här också. Morgonen har gått åt till gos med djuren, kaffedrickande, smsande och telefonpratande med mamma. Ja juste, nyss kom jag på den briljanta idèn att jag skulle testa att få in ett örhänge i tredje hålet i ena örat också. Har inte använt det på ett flertal år. Sagt och gjort. Det gick! Blödde lite, men stark kvinna som jag är så överlevde jag.

Igår fick jag färdsällskap av snälla Oscar och hämtade den där sängen också. Hämtade den i Lindesberg så det tog ju en stund. Gjorde ett försök till att räkna träd på vägen. Det gick inte så bra.
Hur som helst har jag med andra ord alla dom viktigaste möblerna fixade nu. Återstår dock att få hit soffan när den kommer till Jysk. Så himla skönt! Känns som att en stor tyngd har lyfts från mina axlar. No worries! Just give me an apartment!

Slänger in en bild på en bit av sängramen och min röda örsnibb.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0