Cause you make me feel like I've been locked out of heaven for to long

Mycket bra dag.
Goood mat.
Fantastiskt fin och god tårta.
Gick runt och beundrade morbrors inredning och blev så fruktansvärt otåligt sugen på att ha ett eget hem att inreda. Typ NU. Kommer knappt ens ihåg alla fina saker jag har packat ner i lådor.

Minus skulle väl vara att jag börjar få ont i öronen, samt har frusit som ett as hela eftermiddagen/kvällen for no reason. No sickness this way, tack...

Imorgon: söndagsdejt. Ännu okänt vad jag ska tvinga på honom för rolig aktivitet. Är nog sugen på att spela ett roligt tärningsspel som vi har spelat ett antal gånger de senaste veckorna här hemma. Får väl se vad dagen har att bjuda på helt enkelt. En sak är i alla fall säker, imorgon ska jag äta godis! Köpte godis för 70kr förut. Orkade inte ens äta en näve. Hallå, dåligt?

Nu ska jag fortsätta lyssna på Elle Goulding och snart sova.
...Och fantisera om hur jag ska inreda mitt kök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0