Busy saturday

Idag är det mycket som ska göras. Mamma och hennes kille är iväg och hämtar en säng. Ska sluta sova på golvet idag!
Sen ska vi till jysk så jag får beställa soffa.
Sen ska vi till Matilda och våldgästa hennes sambo (läs hämta köksmöbler - dom där människorna är ju guld värda!)
Sen ska jag fixa paj och grejer så vi får finmiddag (maten står inte jag för) med efterrätt idag när min fina bror kommer hit!

Sväljer det där jobbiga menshumöret (pillerfri mens är tusen gånger jobbigare än pillermens har jag kommit fram till. hade glömt hur det var) och slutar tänka på att jag kommer vara pank lääänge pga allt som måste köpas. Men det är lugnt. Lånar av mig själv. Utan ränta. Och utan tidskrav på tillbakabetalning. Rätt okej ändå.

Hade tänkt bättra på humöret lite med spetstunika med mitt fina midjeskärp med en fet rosett...men jag hittar inte skärpet. Snälla snälla snälla, ha inte försvunnit kära skärp. Hade ju letat länge efter ett just sånt. Men jag har för mig att jag såg det någonstans när jag packade upp grejerna här. Hur som helst så fick det bli byxor istället. Orkade inte mosa ihop magen med strumpbyxor.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0