A new day has come

Nu är dagens främsta måste avklarat. Tecknat ny försäkring på Bobbie. Resten av dagen får bli som den blir. Vet bara att jag ska till mormor och dricka lite kaffe någon gång under dagen. Har dock inte hört än när hon vill att jag ska komma. Får väl se om dom här hemma prompt vill ha kvar Bobbie här eller om jag ska ta med honom.

Det fina vädret piggar ju alltid upp också.
Nu ska jag göra mig i ordning, dricka kaffe och sen får vi väl se vad som händer först.
Ikväll ska jag i alla fall packa ner mer porslin i kartonger. Just nu står det bara framme i förrådet, vilket inte känns hundra procent säkert direkt, då båda katterna gillar att smita in där och gå på äventyr...

JO, nu kom jag på vad jag ska göra innan allt annat. Tvätta hundens musche... Det är några hårstrån som envisas med att stå RAKT UPP. Han har väl lite allt möjligt där i som funkar som vax antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0