Up and running

Återvände till livet lagom till tvättiden och snart ska jag iväg och äta med Matilda. Myspys. På vägen hem ska jag köpa lite grejer så jag kan göra hemmagjord daim och leverera till mamma imorgon. Hon har halkat och skadat knät. Min stackars fina mamma.

Jo. Och vet ni vad?
Katten låter och åmar sig precis som att hon skulle vara på väg att börja......(det borde ju vara omöjligt?!?!?!)......löpa........igen. Hur längesen var det? Om jag inte minns fel var det på julafton vi fick en kisspresent i sängen. Alltså. Är det ens möjligt egentligen? Hon måste ju vara typ..onormal? Suck.
Får väl försöka pricka in kastrering mellan löpperioderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0