Trött nu

Tittade just på sidan som vi kurskamrater och lärare håller kontakt via. Känner mig så himla glad över att jag fick ordentligt julledigt i år. Hjärnan måste ju hinna återhämta sig. På torsdag ska jag sätta igång igen. Har med andra ord nästan en hel vecka ledigt till, vilket nog blir rätt bra.

Födelsedagen har varit riktigt bra! Lugn och skön, precis som jag ville ha den. Bakning, filmmys både med andra hälften och så har vi spelat monopol och jag har fått massage. Lyxigt!
Och så fick jag ett flippskydd till mobilen. Har velat ha det, men det är en sån där sak jag inte skulle köpa fastän jag vill ha. Så glad så! Och så har cdon postat oth-boxen. Det kan ju inte bli bättre!

Imorgon kommer familj och vänner hit. Bra, mysigt, trevligt, och inte massa ståhej. Precis som jag vill ha det!

Nu ska jag njuta av tillvaron. Läsa några sidor i en bok jag läser om för andra gången. Flickan från tjugotalet. Sophie Kinsella är ju bara så himla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0