Tre filmer

Nu har jag tittat på hela TRE filmer. Minns inte ens senast jag tittade på så många i rad senast.
Först tittade jag på Life happens, sen Soul kitchen och sist Midnight in Paris. Den enda som var riktigt bra var den sistnämnda. Himla mysig med 20-tal i Paris.
Soul kitchen skulle vara en tysk komedi. Enda gången jag skrattade berodde det på att en gubbe såg ful och rolig ut (förlåt, jag gillar inte att kalla folk fula). Med andra ord var den inte direkt värd att klassa som komedi, men filmen i övrigt var väl inte jättedålig.
Den första gav inget större intryck. Bara att Rachel Bilson, Kate Bosworth och framför allt Krysten Ritten är så himla vackra.

Nu ska jag nog leta upp ännu en film att titta på. Helst av allt skulle jag dock efter Midnight in Paris läsa någon gammal fin bok med vackert språk, men jag har tyvärr inga sånna. Har dock uppdaterat min bokönskelista med gamla klassiker och nu ska jag fasen ta mig i kragen och lägga till sånna i min boksamling.

Hur som helst, en himla bra måndagskväll. Det gör ju inte ens något att andra hälften bara sitter och spelar och spelar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0