Tjusningen i att slippa hår i ansiktet

Hår framför ögonen är något jag absolut inte tycker om. Kan till och med bli lite frustrerad om håret sitter på någon annans huvud och ögonen som irriteras är dennes.
Hur som helst har jag perioder när jag nästan bara har uppsatt hår, och perioder som jag liksom inte orkar sätta upp det.
Nu har jag kommit på en bra metod att sätta upp håret med så man slipper stå och justera länge och sånt där som gör att man inte orkar sätta upp håret över huvud taget.
En hög hästsvans, tupera håret, snurra håret runt snodden, fäst med hårnålar rakt in i bollen så att säga, spreja håret på sidorna så att inget spretar ut. Klart.

Bara ett litet ointressant inflikande sådär...



oj sned bild. orkar inte fixat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0