Skills

Jag har en varningslampa i mitt undermedvetna tror jag. När vovven behöver ut och vi ligger och sover brukar han inte göra väsen av sig. Det börjar med att han bara sätter sig upp. Och då vaknar jag. Som på kommando. Min första reaktion brukar vara "neeej gå och lägg dig igen", men då stirrar han oförstående på mig och hoppar ner på golvet. Återigen gör han inget väsen av sig, går bara och väntar vid sovrumsdörren. Sen när vi kommer ut ur sovrummet, DÅ börjar han kuta fram och tillbaka till ytterdörren och det är alltid världens brådis.
Vad jag ville komma till: tur att jag vaknar direkt och kan pallra mig upp. Synd att jag inte kan somna om fastän jag la mig vid tre igår...
Men, såklart hellre det än att hjärtat gör på dig inomhus och skäms jättemycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0