Såhäääär glad

Har varit på otroligt underbart bra humör sen igår morse. Alltså sådär så att jag typ svävar på moln. Hoppas det håller i sig!

Fick ett roligt reklammejl nyss. "-16 kg inom två månader" inleds det av. Brukar inte öppna sånna mejl.
Känner att det kanske inte skulle vara så hälsosamt att väga under 40kg, men vad vet jag... Sen har jag å andra sidan inte vägt mig på väldigt länge, men det brukar stå still på samma siffra eller i alla fall alltid ligga på samma ställe på skalan +- 2-3 kg. Gillar inte det där med vikthets. Det är ju bara en siffra. Om man är missnöjd utan att gå efter siffran så är det ju en annan sak. Man ska ju må bra, det är det viktigaste!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0