SÅ sugen

Satt just och tittade runt lite på cdon efter nån bra film att födelsedagshandla. Snubblade över att hela boxen med alla säsonger av One tree hill har sänkts med ungefär 350:- (!!). 
One tree hill är en sån där serie som jag har sett tusen gånger, men ändå vill se igen och igen för att jag bara älskar den och tycker att den är så HIMLA mysig. Har dock inga säsonger själv och jag har alltid tänkt att jag ska köpa hem dom någon gång. 
Funderar nästan på att slå till.
Nästan alltså. 
Fast så var det ju det där med att vi ska kastrera katten i början av året nu. 
... fast så var det ju det där nyårslöftet om att börja unna sig mer också... 

Jag hoppas på att cdon skickar ut någon awesome rabattkod imorgon så jag kan slå till. Hihihi. 



http://cdon.se/film/one_tree_hill_-_s%C3%A4song_1-9_(49_disc)-20967271

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0