Rörelse

Idag gick jag upp tidigt. Kvart i sju! Nu tänker nog många att inte fasen är det så himla tidigt, men för mig är det det nu för tiden.
Jag skulle nämligen vara hos mamma senast halv åtta och släppa in en gubbe från Karlskoga Energi&Miljö för att en vatten....nånting skulle bytas ut. Tänkte att jag ju kunde få väldigt mycket plugg gjort innan jag ska vidare till Emma för jobb med grupparbete.
Fast. Jag vet inte riktigt vad jag ska plugga, eftersom man inte riktigt förstår vad det är som ska göras och böckerna reder inte ut det direkt...
Hur som helst tänkte jag att jag kunde passa på att påbörja dagen på mammas crosstrainer då, när jag inte har direkt fullspäckat schema. Insåg snabbt att T-shirt och tights blev aningen för varmt så var tvungen att göra en hemmalösning med tröjan för att lufta lite... ;) Ni förstår, efter en minut tyckte jag att det var jobbigt - skyller på att det var längesen jag tränade på det sättet - men jag höll ut i femton. Lite kan man tycka, men det gör inte jag. Så, det i kombination med 40minuterspromenad hem från Emma sen får utgöra dagens motionsmoment.



Hemmagjord luftningslösning. Ser att magmusklerna börjar krypa fram lite smått snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0