Paus

Nu har jag kollat det allmänna på essän. Jag har även läst en av de fem sidorna med text och konstaterat att jag för en gångs skull faktiskt kan hitta rätt många saker att kritisera, men... det är ju inte roligt. Det enda som är värre än att inte hitta saker att kritisera.... är att göra det. Typ. Sådär konstigt. MEN, ska skriva ner alla "fel" jag hittar först och sen pumpa på med massa positivt. Det är trots allt asbra skrivet hittills och ett väldigt relevant ämne. Så det väger väl upp. Så jag slipper låta som en elak surkärring...

Fast, först får det bli hundpiss.

Skönt förresten att opponeringstexten verkar kunna bli klar idag. Kan finslipa lite imorgon. Sen tänkte jag eventuellt börja läsa lite i böckerna som jag har hemma inför nästa kurs. Fast först ska jag skriva ner schemat i min fina kalender och se om det framgår tydligt vad det är vi ska börja med, så jag vet vad jag ska börja läsa nu i så fall.

Nåja. Det ordnar sig.
Känns förvånansvärt skönt (och till och med....roligt) att vara lite back on track och sitta och analysera en uppsats om miljöpolitik. Det låter ju kanske lite konstigt så ni kan ju låtsas att ni inte läste det. Jag tycker till och med att det känns som att jag är lite konstig när jag känner så. Men egentligen är det ju rätt awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0