Morgonaktiv

Nu är klockan strax före åtta. 
Jag har varit uppe en timme, varav en timme har gått till träning. Katten är så rolig när jag är på yogamattan. Hon ÄLSKAR den, så man får se upp. Råkade lägga mig på henne en gång nu idag, fast hon brydde sig inte så mycket. 
Nu är dusch, sminkning, hårfix (om man kan kalla kamning för hårfix) och frukostätande avklarat. Har dock bara på mig underkläder och tröja hittills. Resten ligger inne i sovrummet och jag har inte velat gå in där förrän nu när jag ändå ska ut med vovven. Han fick ta lite sovmorgon och jag ville inte väcka honom. Fast nu sitter han förmodligen bakom sovrumsdörren och undrar varför jag springer runt här utan honom.... eller så ligger han helt utslagen. Vi får väl se vilket alternativ som stämmer. 

Så, nu ska jag sätta igång igen. Hinner till och med en liten promenad nu istället. Hade tänkt låta andra hälften ta hand om det ikväll. Det är ju inte alltid man hinner/orkar med det tidigt på morgonen, men nu är det ungefär 25 minuter kvar innan jag ska gå till bussen, så en liten sväng hinner vi allt med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0