Lite motion

Puew. Nu är jag inne efter en promenad med Matilda på två timmar. Blev kall som fasen om ben och rumpa. För att värmas upp lite testade jag en ny pilatesvideo som jag lånade från nätet. Det är tiominuterspass som fokuserar på mage och lår. Herregud vad skönt det var. Ska nog göra samma grej en gång till tror jag. Kände verkligen hur det brände i magen, men i och med att det bara var tio minuter blev det ju inte sådär jobbigt som det kan bli om man pressar som fasen. Har en annan video som jag tänkte testa imorgon. Älskar yoga och sånt, så jag tänkte att pilates lär ju vara lika bra det, om inte bättre!

Det är så skönt att träna och få sträcka ut sig på samma gång liksom.

Så. Det var allt för mig för stunden. Nu, lite mer pilates. Sen en varm dusch för att tina upp det som inte har tinats upp. Och sen blir det nog dags att fixa mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0