Lite mer ledighet?

Läste just igenom mitt sista EU-arbete (ja, jag vet ju i och för sig inte om det kommer fler i framtiden... men for now, säger vi då). Jag tror att jag har mjölkat ut så mycket smarta tankar som det för mig är möjligt i det där ämnet. Jag har avgränsat mig noggrant för att få ut så mycket som möjligt av diskussionen och faktadelen och diskussionsdelen är nästan exakt lika långa. Det låter bra i mina öron.

Nu ska jag ta mig i kragen och lämna in det. På så vis slipper jag tänka på hela tiden att jag måste kolla igenom det igen och då kan jag njuta av total ledighet tills på måndag! När man väl har skrivit klart ett arbete är det ju inte så ofta man kommer på nya briljanta saker att skriva i efterhand. Inte för mig i alla fall. Då stänger hjärnan bara av delen som har arbetat med det.

SÅ. Send in, send in, send in!

Sen då?
Sen ska jag spela sims tror jag. Eller titta på big bang theory. Och hoppas hoppas hoppas på att oth-boxen kommer idag... HOPPAAAS. För då ska jag och Mia har heldagsmys imorgon! Och då tänkte jag ragga med mig nån fin vän och hämta paketet på nöjes ikväll. Men, om det inte kommer idag blir det ju imorgon. Looking forward to it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0