Kaffe och marinkåren

Sitter och kollar på marinkårens hemsida. Skriver ihop lite om hur de arbetar. Har absolut ingen aning om hur det egentligen är vi ska göra på bakgrundsdelen i arbetet, men vi kör såhär. Vi får väl göra om annars. Göra om och göra rätt, höhö. Ja. När jag har skrivit lite om USA:s nationalgard också vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det får kanske räcka så för dagen. Vet inte riktigt vad det är som ska göras över huvud taget gällande studierna nu. Allt är som en en tjock jobbig dimma och så får vi några få ledtrådar på vägen, som inte ens är så pass tydliga att man förstår vad det gäller. Nej. Nu gör jag bara det jag tror ska göras. Sen är det helg! I alla fall till på söndag. Beroende på om vi kommer på mer som ska göras eller inte. Vi ska ha muntlig presentation på första delen av vårt arbete på tisdag. HA. Ingen fattar ens hur den första delen ska se ut. Tror jag. Blir rätt intressant. Nej. Nog tjatat om den där skiten nu. Ser fram emot eftermiddagen hos mamma. Och så vill jag leta loppisböcker imorgon, men vi får väl se hur det blir med den saken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0