H&M Home

Fortsätter slappandet med att ha en lite "gör-vad-som-helst-dag". Gick upp runt tio, promenerade vovven och åt frukost framför ett avsnitt av Greys. Man fastnar ju liksom...

Nu har jag börjat smygstäda lite i form av att tömma papperskorgar och kattlåda. Har ställt in ren disk i skåpen, men inte diskat undan den skitiga än. Tar det som det kommer. 

Jag har ju blivit väldigt mycket för att addera småsaker i lägenheten som gör den mer hemtrevlig och sätter lite större personlig prägel på den. Som exempelvis den loppisköpta underbara skrivbordet, dom blommiga fina förvaringskartongerna på det och den blommiga tekannan på köksbordet. Gillar den där blandningen mellan gammalt och nytt. Moderna, enfärgade, enkla ikeamöbler med loppisfynd som har lite historia bakom sig. Stilrent med tavlor som är moderna och färglatt gulligt. Underbara komplement har jag fått i presenter vid olika tillfällen. Som burksetet jag fick av mamma att ha mjöl, socker osv i, kaffeservis, två trevåningskakfat, kryddbehållare, datumvisare, muggar, kakburkar osv. 
Härnäst vill jag byta ut gamla handdukar till mer levande varianter. En badrumsmatta vore trevligt. Och ett nytt duschdraperi, eftersom katten ger sig ut på äventyr och testar klättringstekniker på det. 

Hur som helst så satt jag just och tittade runt på H&M Home. Har inte riktigt tänkt på att det kan finnas bra saker där. Mycket riktigt föll jag för rätt många saker. 



Badrumsmattor



Handdukar


Urgulliga krokar








Allt härifrån http://www.hm.com/se/department/HOME
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0