Förträngt

Alltså. Det var så längesen jag gick upp i tid för att åka till skola/jobb att jag liksom hade förträngt vilket dåligt morgonhumör jag tyvärr har... Gick ändå upp 40 min tidigare än nödvändigt, tog en snabb PW med hunden och ett pyttepyttelitet träningspass och en snabbdusch. Väl påklädd och på väg till köket för att fixa frukostmacka, inser jag att smöret är slut, varpå JA, världen går under under en kort stund. Vi ska storhandla ikväll - med andra ord är det rätt tomt i kylen (frysen är däremot proppfull). Så, jag hastade ihop mikrade hallon med havrefras och mjölk. Måste ju tillägga att konsistensen blev INTE trevlig. Det går inte direkt att titta på om man säger så... Magen gör sig påmind om att den inte gillar för tidig frukost heller, och Bobbie påminner mig om att han inte gillar frukost över huvud taget. Nåja. Får tvinga i mig lite mer av den där geggan och sen vända dagen till något awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0