Ett antal timmar senare

Puew. Nu är ugnen äntligen ren. Jag har trott att smutsen på rutan har suttit mellan glasen, men icke. Det satt bara jäääkligt hårt fick jag reda på när jag gnuggade lite med nageln. Så nu, ett antal timmar, två påsar med sopor, en sändergnuggad svamp och ett antal trasiga naglar senare både ser man in i ugnen och kan på plats med nya grejer i skafferiet. Har ju nämligen tömt där också. Skulle gärna rensa och flytta om i resterande skåp också men det får nog vänta. Man blir ju faktiskt rätt trött av att städa, så jag varvar nog med att gå till affärn nu.



efter en stunds skrubbande och uppenbarelsen "jahaaa den går att få ren"




Kommentarer
Postat av: Karin

Tror Sami har kvar en del grejer hos er va? Kanske ska ta och hämta dom nån dag ;)

Svar: Haha ja. La ner lite i förrådet senast här om dagen när jag rensade en garderob som vi inte har orkat bry oss om att rensa förut. Så nu är det mesta nere i förrådet i alla fall :) Vi har tänkt att vi kan ta någon dag när alla är lediga och rensa förrådet. Tror att det är 50/50 våra och Samis grejer ungefär, och så är en del grejer Mias också tror jag... :$
jossworld.blogg.se

2013-01-02 @ 17:50:18
URL: http://karinssnurriga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0