Energibrist blir energikick

Förstår inte riktigt hur det här funkar. Sov sjukt dåligt och lite inatt, men har inte varit speciellt trött under dagen förutom på morgonen. Det har varit en jättebra dag.

Skippade den där lilla morgonträningen i morse och sov den där halvtimmen, men chockerande nog hade jag så pass mycket energi kvar när jag klev av bussen att jag tog en promenad och tog lite pilates på det. Nu har det bränt sådär skönt i magen och jag har lite träningsvärk i rumpa och mage sen igår. Skönt!

Nu ska jag ta en snabbdusch och sen fixa med lite disk. Imorgon pluggar jag hemma hela dagen med mina små hårig älsklingar - och kanske ett kaffeavbrott med Natta. Myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0