En röra

Vårt kök ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig just nu. Varför? Jo jag gav mig på att försöka göra semmelmuffins. Dom blev faktiskt rätt bra, men blir nog bättre nästa gång jag gör sånna. Gjorde en miss dock. Sambon gillar inte grädde så jag hade hallon i en del av grädden...och tänkte inte på att bären skulle fastna i spritsen..så dom blev inte fina alls... men men. Det var i alla fall roligt att göra. Dock mindre roligt att diska nu... Tusen skålar och bunkar känns det som.
Receptet lånade jag från kellybiddle.se. Finns massor av söta grejer som jag vill testa där!

Här kommer dom på bild. Vad tycks? Dom ser ju inte lika perfekta ut som kellys, men dom duger tycker jag...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0