En kortare variant

Idag blev morgonpromenaden inte jättelång. Sisådär 20. Minuter alltså. Varför? Vi frös. Jag var i alla fall inte riktigt beredd på att några få minusgrader skulle göra det så fruktansvärt mycket kallare (sen kan jag ju inte tala för Bobbie). Nej, när vi tar en till kompletterande promenad sen så får vovven ha på sig sin hoodie. Och jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, men det ordnar sig.

Ska läsa igenom opponeringstexten, skicka in den och sen har jag egentligen inga måsten förrän på måndag igen. Har ändå tänkt ta mig tid idag och imorgon till att kolla lite i dom nya böckerna. Fredagen får nog vigas åt sims-spelande. Kom fram till igår att jag inte har spelat någonting alls nästan under ledigheten. Fick ju tilläggspaket andra hälften i julklapp. Blev lite avskräckt ett tag bara för att sist när jag satt och skapade våra djur blev jag så himla illamående. Fast det kanske inte är så konstigt om man sitter i timtal utan paus och sådär.

Nu ska jag återgå till frukosten och sen sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0