En idé

Eftersom jag av princip inte gör nytta medan jag äter, så har jag kollat runt på lite bloggar under tiden jag åt frukost. Jag insåg just att jag gärna skulle vilja gå på örebroföreläsningen som Blondinbella ska hålla i. Hon ska ha en föreläsningsturné i 1,5 månad nu i början av året. I och för sig riktar hon sig mycket till entreprenörer och sånt, men i grund och botten handlar det väl som vanligt om självkänsla och att våga satsa på sig själv osv. Sånt där som jag är väldigt mycket inne på nu. Det ska vara peppande citat, glad musik, positiva tankar och allt sånt där som driver en framåt. Ska spåna lite och se efter om någon är intresserad av att följa med på det, och se om det i så fall skulle passa in i mitt nya, lite mer hektiska pendlarschema. En vanlig biljett kostar i alla fall 425 + 30kr och det är den 12 februari. Som sagt, det är väl inget måste, men det skulle vara himla kul, och lärorikt också probably! 

NU ska jag börja plugga. Fast nu kom andra hälften hem på lunch också så det kanske tar ytterligare en liten stund. Ska göra en skriftlig opponering på en essä om EU:s energi- och miljöpolitik. Bra att läraren lyckades ge mig en text med himla bra ämne! Blir nog väldigt intressant att läsa, och som alltid väldigt svårt att hitta "fel". 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0