En bra dag

Igår tittade vi som sagt på One tree hill HELA dagen, Med promenadpaus. Och andra korta pauser. Riktigt mysigt!
Vi tittade sammanlagt nästan på 5/6 skivor på första säsongen. Vi räknade ut att det innebär 11 timmar och 20 minuter. Det är ju inte så dåligt tycker jag. Och så te, kaffe och vin på det.
Klockan två orkade vi inte titta längre. Tror att klockan var halv tre när jag blundade till och halv tolv när jag vaknade nu idag.
Det var helt enkelt en helt underbar dag! Behövde inte massa planering men blev ändå perfekt. I like it!

Nu ska jag värma lite av gårdagens scones och dricka te till frukost och börja läsa i boken som trillade in i brevlådan igår. Det är så sjukt. Beställde den i söndags och då var det en beräknad leveranstid på 4-6 dagar. Och igår fick jag den. You do the math.

Och sen under eftermiddagen ska jag och min fina vän Matilda ta en långpromenad. Känns som sjukt längesen vi träffades. Det är tur att det känns precis lika bra varje gång vi ses ändå. Det är konstigt det där. Vissa flyter man isär från och när man väl ses blir det bara jobbigt och krystat. Det kanske är det som är äkta vänskap? När det inte blir så. Jag är hur som helst glad över att det är så. Och imorgon ska vi äta middag på Mr James. Kycklingsallad! Himmelskt!

Nu är nog ugnen varm så nu ska jag förflytta mig till köket och äta mumsig frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0