Efter många timmar

Jag har blivit jättetrött och grinig varenda kväll den här veckan typ, så igår tänkte jag att nej ikväll ska jag lägga mig i relativt god tid och imorgon ska jag ta en liten sovmorgon till klockan nio. Slutade på en god natts sömn på ungefär tio timmar... så nu kan man ju tycka att jag har sovit ikapp. Det borde jag ju ha gjort.
Hur som helst så hann jag drömma hur mycket konstigt som helst, men det värsta var väl att en tand bara ramlade ut, bara sådär... och det BÄSTA var att jag gosade med en LILA liten liten fluffig kattunge. Åh. En sån vill jag ha?! Med andra ord var nattens drömaktivitet inte riktigt sammanhängande.

NU får det bli frukost. I eftermiddag ska jag till kära mor igen och få träffa lillebror också. Fredagsmys! Sen får vi väl se lite vad resten av kvällen har att erbjuda. Och resten av helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0